چه زمانی برای سفر به سرعین مناسب است؟
نوشته شده توسط : آژانس مهراندیشان

[caption id="attachment_2656" align="aligncenter" width="300"]تور سرعین اردبیل آستارا چه زمانی برای سفر به سرعین مناسب است؟[/caption]

سرعین از شهرهای استان اردبیل است. در کنار کوه های سبلان قرار گرفته است. آب و هوای خنکی دارد و شهر چشمه های آب معدنی است.چشمه هایی که همیشه جوشانند و به این شهر طراوت و تازگی می بخشند. مردمی مهربان و مهمانواز دارد که آذری زبان هستند.اگر قصد سفر به سرعین را دارید بی شک تابستان برایتان بهترین زمان سفر است. در حالی که گرمای هوا در شهرهایی چون تهران کلافگی به همراه دارد در تور سرعین از هوای خوب و خنک سرعین لذت خواهید برد. اگر در اواخر فصل تابستان در تور سرعین اردبیل آستارا شرکت میکنید چون بیشتر به سمت پاییز می رویم بهتر است برای شب ها یک دست لباس گرم همراه داشته باشید چون قطعا شب ها دمای هوا کاهش محسوسی خواهد داشت.

روز را به ویلا دره بروید و از زیبایی های این دره ی زیبا در دل سرعین بهره ببرید.اینجا دومین جاذبه گردشگری سرعین محسوب می شود.یک غار بزرگ در بالای تپه ویلا دره نمایان است که سوژه عکاسی گردشگران است و برایشان جذابیت ویژه ای دارد.

عصرها از استخرهای آبگرم سرعین استفاده کنید و توجه داشته باشید هر یک از این چشمه ها ویژگی های درمانی خاصی دارند و برای یک بیماری خاص مفید هستند. بهترین آبگرم سرعین گامیش گلی است که کیفیت آن از سوی گردشگران تایید شده است.

در تور سرعین علاوه بر خود سرعین از جاذبه های دیدنی اردبیل و آستارا دیدن خواهید کرد. در اردبیل دریاچه زیبای شورابیل در انتظار شماست.

در آستارا از بازارچه مرزی بزرگ ان دیدن می کنید و میتوانید سوغاتی های زیبایی برای دوستانتان تهیه کنید.

جذاب ترین بخش سفر به سرعین عبور از گردنه ی زیبای حیران و توقف در آن است. از سورتمه و تله کابین گردنه حیران استفاده کنید و در دل طبیعت ان نفوذ کنید.گردنه ی حیران از بی نظیرترین مناطق توریستی ایران است که زیبایی ان هوش از سرتان می برد.

در آخرین روز تور سرعین اردبیل آستارا از خرید عسل های طبیعی این منطقه غافل نشوید. عسل اصلی ترین سوغاتی سرعین است. کندوهای عسل در کوهپایه های سبلان قرار دارد و طعم و عطر عسل سرعین بی نظیر است.

کسانی که از هوای دل انگیز و پاک سرعین در فصل تابستان لذت برده باشند هر سال یکبار همسفر آژانس مهراندیشان هستند و در تور سرعین اردبیل آستارا سه و نیم روزه شرکت میکنند. دو شب را در هتل دربار سرعین سپری میکنند. هتلی که تا کنون پاسخگوی خوبی برای نیازهای گردشگران بوده است.گشت های ترکیبی در منطقه سرعین اردبیل و آستارا به ترتیب انجام می شود. میزیت تور گروهی سرعین نسبت به تور سرعین هوایی که به صورت انفرادی برگزار می شود این است که در این تور لیدر تور همراه گردشگران در گشت ها حضور می یابد و برنامه ریزی گشت ها توسط آژانس مهراندیشان به گونه ای تنظیم می شود که تمام آنها تمام و کمال اجرا گردد ولی در تور هوایی سرعین علاوه بر اینکه قیمت تور سرعین افزایش می یابد، خدمات بلیط پرواز و هتل برای گردشگران رزرو می گردد و از خدمات گشت و لیدر بی بهره اند. اما شما با توجه به نیاز خود و همسفرانتان می توانید اقدام به رزرو تور سرعین با ویژگی های مورد نظر خود نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 4 دی 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: